Ya arkadaslar ben bir ofis aciyorum.Ne alakasi olabilir dolandiricilikla.R 10 a bile girerken birtakim kurallari kabul ettiginize dair imza atiyoruz.Bir ofis yada ev kiralarken kimse size mekanini kim oldugunuzu bilmeden aciyormu?Sadece kimlerin o ortamda calistigini bilmemiz benimde diger üyelerinde hakki .Siz o ortamda olsaniz karsinizda kimin oturdugunu bilmek istemezmisiniz.Bunu zaten mantikli her üye isteyecektir güven ortami saglanmasi amaci ile.Ayrica yukarda belirttim bu nufus cuzdani olayi sadece kabul edilen üyelerden giris yapmadan önce istenecek.Ben bunu cok dogal buluyorum.