Merhaba arkadaşlar kasım'ın 12'sinde hesabım banlandı. Bana ödenecek para netleşmişti. Acaba ben bu ödemeyi alabilirmiyim?
Cevaplarınızı bekliyorum.
Teşekkürler
Meraktan soruyorum niye ban yediniz acaba ?
Bende google addense'den reklam alacamda korkuyorum.. boş yere ban atmamışlardır inş