Projemanya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
blackberry bold 9780 kullanıcıyım blackbery curvelerden daha iyi ama çok hassas çok özenle kullanman lazım.
seninki ile 9700 arasında ne fark var hocam. 1 sene kullanır hediye ederiz birine sorun olmaz.

birkan2096 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimde Blackberry 9550 storm2 mevcut fakat takas yapmıyorum satıyorum sade detaylar için PM atabilirsiniz
takas düşünüyorum hocam. Dokunmatıkleride sevmiyorum. Teşekkürler.