Jonturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kullandım veya kullanmadım. benim yazdığım size değildi. bazı arkadaşlar zippoya neden bu kadar para verildiğini sormuş bende kısa açıkladım. bir 5 tllik çakmak kullanmak var birde zippo kullanmak var. şahinle mercedesin ayrıcalığı neyse normal çakmakla zipponun ayrıcalığı da o dur
Ben yanlış anlamışım o zaman.