ErcellMedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-itradeniz haksız bir şekilde modlara rapor edilmiştir! Sizi dolandırdım mı da -itrade veriyorsunuz? Dün başka bir müşterimle de aynı durum söz konusu oldu ancak -itrade vermedi.
-trade vermediysek efendiliğimizden. 3 haft aldu neredeyse iş verileli . yaparım diyip işi alıp beceremedin. kaç kere mesaj attık takan yok. ödeme geri iade edilmedi. özür bile dilenmedi. konu başlığına yazdık takan olmadı.

bu akşama kadar ödeme geri iade edilmezse -trade i yersin.
başka insanlarıda madur ediyorsun çünkü