Burada ben kendi açımdan değerlendirmem gerekirse , arkadaş , temayı baştan sona düzenledi , etti , sonra üzerine kendi isteklerimi sıraladım , her biri ile ilgilendi , 48 saat içinde çalışır bir şekilde kurulumu da gerçekleştirip , teslim etti. Bire bir ilgisinden şahsen memnun kaldım. Bu benim yaşadığım tecrübe idi.O yüzden ben de herkes gibi yaşadıklarımı yansıtmak istedim. Buradaki olumsuz yorumları şimdi görme fırsatım oldu , umarım bu sorunlar da düzeltilir , çünkü gerçekten ben çalışma sürecinden memnun kaldım.
Saygılarımla...