SNCR_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok ilginç : ) arkadaşta işi başkasına vermiş.

https://www.r10.net/is-verenler/91730...kebilecek.html
psd yi html ye başkasına döktürüp php sini kendim yazacağım.

Dikkatiniza hayran kaldım !