Konu
Ajansımıza Yazlımın Elemanı Alınacaktır
12-11-2012, 12:59:31
#5
serdardulger
Teşekkür Ederim "Eski" Yazılımcımız
İşini Kurdun ama hergün bizim ofistesin nasıl olcak o anlamadım