oldum olası joomlayı hiç sevmedim. genel olarak hantal bir sistem. haliyle yapılan sistemler de hantal oluyor. içerik girildikçe yavaşlıyor. aynı olay dle ve wp de yok. şu sistem joomla yerine wp veya dle ile yapılmış olsa daha çok satacağına eminim.