Kargoda başına birşey gelemez gelirse kargo hükümlüdür zabıt tutarak üstesinden gelebilirsiniz lakin arkadaş beğenmeme gibi bir durum olamaz herşeyi görüp konuşup ölçülüp biçildikten sonra satın alıyor farkındaysanız.