forumda sorun var galiba... birkac saatten bu yana konulara giremiyorum... simdi de son sayfayi görüntüleyemiyorum... bu konu bir acik artirma oldugu icin, sorun yaratabilir - sayfaya, konuya, r10'a erisim sorunu yüzünden acik artirmayi 12 veya 24 saate kadar uzatma hakkimi sakli tutmak isterim...

acik artirma su an itibariyle normal devam etmekte. uzatma söz konusu degildir. yalniz yarin öglen vaktine kadar bu sorunlar cözülmezse, acik artirma süresini 24 saat uzatacagim.

umarim r10 bu sorunlari bir an önce cözer!