r10 da görmeyi aradığımız konular bunlar.Bir ara Türkçeleştirilmiş buna benzer bir eklenti kurmuştum sonra hoşuma gitmedi kaldırdım, çokda bu programlara uymayı uygunda görmüyorum bütün yazılar hep aynı kalıpta sanki robot yazıyormuş gibi nerde kaldı bunun özgünlüğü doğallığı? Kişisel blog tutan birisi gündelik yazılar yazan insan hep aynı kalıpta yazı yazar mı? bilmiyorumda bana pek uymuyor bazen bazı kuralları es geçmek sizi doğal yapar.