1. si , forum açıp hele hele genel forum açıp para kazanma devri bitti.
2. si , hadi açtın bir hata yaptın diyelim,kesinlikle vbulletin den şaşma.
vbulletin 4.x hoşuma gidiyor fakat hocam bir ara r10 dan almaya kalkıştım para gitti

güvenemiyorum 2.ele :S