ismailkuzucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tribün tepkisinden olsa gerek Aykut hoca önde olduğumuz halde takımı geri çekmedi oda anladı hatasını..
Şu taraftar tepkisi yok mu. Takıma gerçekten baskı oluşturuyor zaman zaman. Fenerbahçe taraftarı, geçen sene gösterdiği desteğin yarısını gösterse bu sene şampiyonuz. Bu sene taraftar takıma sadece zarar verdi şimdiye kadar.

Kalan tüm maçlarda Aykut hoca ve futbolculara destek vermemiz şart.