valla ne yalan söyleyim, Burak'tan bu kadarını beklemezdim Burak hakkında çok ön yargılıyım ama bu maçta beni yanılttı. Abi Terimin yerinde olsam Melo'yu artık hep yedek bırakırım. İyikide sakatlanmış, keşke 8 k vermeseydik bu adama seneye kiralamayız zaten.