PR10 Lara ne oldu kardeşler birden PR5 olmuşlar Yarın Hazırlansın bu ÇAKMA PR10-9 satanlar çünkü geri ödemeleri gereken yüksek bir meblağ olacak....

Konu altında nick, yöntemleri ve nasıl 250 $ lık domainden linki R10'da 400 liraya sattıklarını açıklayacağım. Şimdilik selametle...

Saygılarımla...

ColdSwoRD