Arkadaşlar konu yanlış yerdeyse kusuruma bakmayın ;
Toptan iphone 4s anroid tel alıp satmayı düşünüyorum ürün 1.sınıf replikadır.
Satışını int sitesini 399 dan r10da 350 den yapmayı düşünüyorum alıcısı olurmu yorumlarınızı görüşlerinizi saygı çerçevesinde belirtirseniz sevinirim.
Risk havuzunda adet vs girmeden konuyu açamadım konu satış degil talep konusudur. yorumlarınızı bekliyorum
İyi forumlar
aynısı 250 TL ye R10'da satılıyor hocam.