Ben de bayram öncesi kayıt olmuştum. Geçen gün gelip sözleşme imzalattılar paketimi verdiler. Paketin içinde banka kartım çok güzel bir kalem ve defter göndermişler. Kesinlikle havale-eft işletim ücreti almayacaklarını vaat ediyorlar. İnternet şubesine giriş yaptım da hesap numarası nerde yazıyor acaba? Şube kodu da yazmıyor. Sadece IBAN yazıyor. Biri para gönderecek mesela bize hesap numarasını nasıl vereceğim?