Konu
Kendi çektiğim fotoğraflar
05-11-2012, 14:39:42
#4
badcoal
Üyeliği durduruldu
GOKBERK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
imzanı küçültüp el yazısı şeklinde köşeye koyman daha güzel olur hocam çok güzel fotoğraflar.
Katılıyorum , Hoş ve güzel fotoğraflar