r10maina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6230i kullanıyorum 2 gün gidiyor şarjı
sana önerim eski ama phılıps xenium hocam gayet uzun gidiyor bizim ofisde mevcut
philips xenium 9@9w modelini kullandım. Bir telefonun şarjı 3 hafta gider mi ya gidiyodu işte 4 ay önce forumda 40 liraya satmaya çalışmıştım bakan olmamıştı . Şarj konusunda favorim bulabilirseniz satın alın derim