sCw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.sahibinden.com/ilan/alisv...03796142/detay

buyur hocam kayıtlı 1950 sen kayıtsız 2250 ye satıyosun. Buradaki herkes az çok piyasayı bilen insanlar.

Eğer r10da satış yapmak istiyosan kayıtlı olarak en fazla 2000'e satmalısın.
Doğrudur yalnız O satıcının inisiyatifine kalmış bu haliyle 2200 e alan telefoncular ayarladığım için fiyatım bu şekilde. Belirttiğim tarihe kadar satılmazsa bahsettiğim fiyattan telefonculara vereceğim.