e_trader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam garantide sanal karta alinca Hesap işletim ücreti cekemiyolarmi eminmisin?denicem valla.bende $ yapiyordum 30-40 tl yerine 7$ kesiyolar $ hesabindan.
Ben 3-4 senedir bu şekilde hesap işletim ücreti vermiyorum.