Selamun aleyküm cümleten. Benim şöyle bir sorunum var yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim. Şimdi ben kendi adıma bir domain aldım domain daha önceden doluydu sahibi düşürmüş. Şimdi ben kendi site ismimle msn almak istiyorum cpanel den maili alıyorum ama daha öncedeki arkadaş msn olarak almış kendine site bende olduğuna göre doğal olarak onu ben kullanmak istiyorum şifremi unuttum diyorum başka bir mail ve tel soruyor bunu benim almamın bir yolu varmıdır ?