üst yazanlar 1.60 ı cebine koydu.fener içerde iyi oynuyorda seyircisiz ve deplasman maçlarında yok.bu sene anadoludan şampiyon çıkmasada farklı şeyler olabilir.Galatasaray uefa ya kalırsa kupa maçlarınıda göz önüne alırsak tekrar düşüş yaşayabilir.buda antalya ordu gençlerbirliği eskişehir bursa gibi çıkışa hazır olan takımlara yarar gibi üst sıralara tırmanmak için.