trabzonsporun 1 puanı calındı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:25:05 -->-> Daha önceki mesaj 19:24:15 --

NepenTheS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk önce şunla başlayayım ki o pozisyonun faul ile falan alakası yok. Bu konuda kendi takımım dahi olsa taraf tutmam, bugün başkasının başına gelen yarın bize gelecek ki zaten bunları hep yaşıyoruz bundan dolayı kesinlikle savunulacak bir şey değil.

İkinci olarakta uzun yıllar sonra deplasmanda Trabzonu yendiğimiz için mutluyum öyle yada böyle.

Maç sonunda başkanımız İbrahim Yazıcı kalp krizi geçirmiş şuan durumu iyiymiş. Allah acil şifalar versin.
helal olsun kardeşim