Kendi yaşadığım tecrübelerimden dolayı fikrimi yazabilirim. Bu seni neden bukadar rahatsız etti anlıyamadım. A ürünü üretecisi veya ilk sahibi son kullanıcıya satıyor ise bunu aracı bir firmadan almak benim kanaatimce mantıksız yıllardır bu tip sorunları zaman zaman yasadık. Bu sumu demek tüm aracı firmalar işini kötü yapar anlamındamı demek oluyor. Fakat ürünü ilk sahibinden almak herzaman fiyat avantajı olabilir. Şimdi dgn nin sundugu teknik destegi kim sunabilir. Aracı firmalarda sununla karsılastım ben firewall arkasına saldırı geldiğinde alıyor sonra çıkarıyorlar filan falan bu tip birseye maruz kalmaması için dgn son kullanıcıya makina satıyormu satıyor basarın paranı alırın makinanı alırsın koruma hizmetini bakarsın rahatına. Fikrimi söylemek nezamandır bir yetki gerektiyor bu yetkiyi sendenmi alacağım basit bir fikir alısverişini alıp nerelere götürmeye calısmıssın acıkca manupule ederek beni zor durumda bırakmaya calısıyorsun. Hiç hoşlanmadım uslubundan
Bu iki firma ddos konusunda basarılılar diyorum. Bir baskası bir baska yerden menundur onu önerebilir.
Hayırdır sen böyle bir koruma hizmeti verdiğin bir firman varmı senimi önermeliyiz korkmalımıyız senden begendiğimiz yerleri tavsiye edemezmiyiz kimseye veya yıllar içinde karşılaştıgımız tecrübelere göre ben sunu yasadım söle yaptım yasamadım sizde böyle yaparsanız sizin için olur diyerek bu tanımadıgım arkadasa yardımcı olmak nezamandır sıkıntı oldu. Sende veriyorsan koruma hizmeti verirsin adresini deneriz bir ay bir sitemde memnun kalırsam sizide öneririm. Bukadar kızmanıza gerek yok
http://www.sorf.org/ http://www.dgn.net.tr/
Lafın nereye gittiğini bilmeden konuştuğunuzda böyle 180 derece dönersiniz işte, bizde dgn ile çalışmaktayız senin ortaya attığın asılsız itham benide ilgilendiriyor. Dgn nin vereceği destekten bahsetmişsin, dgn sana hat-donanım ve bütçen varsa fiziksel firewall konusunda destek verir, sen dgn den network koruma almışsan botnet koruma almamışsan sana yapacakları hiçbirşey olmaz, zaten olmamalıda birçok verimerkezinde süreç böyle işler, yazılımsal sorun yaşadığında dgn nin sana yine destek olma zorunluluğu yoktur sunucular yönetimli değildir, sağolsun dağhan bey murat bey diğer çalışan arkadaşlar zamanları olduğu sürece yardımcı olmaya çalışıyorlar ama asla senin sunucunun detay sorunlarıyla saatlerce uğraşma zorunlulukları yok, bu nazın kime geçer? Dgn aracısı satış yapan firmalara geçer.
İyi bayramlar...