Apple aile paketi var
Lost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu 4 alana 1 bedava olayını ilk kez duyuyorum. Bahsettiği komisyon oranını alıp ödemeyi de ürün teslimatı sırasında yaparsa bu iş bambaşka boyutlara taşınır...
Ne kadara aldın ne kadara satıyorsun kaç Gb benim dediğim 16Gb
ArisToteLes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2.400 tl istiyorum hocam