Hocam şimdi ban sebebi mi ? Değil mi ? Tam anlayamadım.Çelişkili iki mesaj geldi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:12 -->-> Daha önceki mesaj 17:46:33 --
Ya arkadaslar biraz arastiripta konu acin bunun Fragman yasak oldugunu cok kez yazdik. Istisnai durumlarda banlanmayabilirsin ama Fragmanlarin cogunun telif hakki var.
Tamam hocam şimdi oldu teşekkürler.Artı bu kadar sert çıkamanızı gerektirecek bir durum yok. Ban yersin yazsan bile yeterdi.