Tanıdığım biri var ancak bildiğim kadarıyla fotoğraf başı 30 lira alıyor. Bu fiyat çok mu az mı bilmiyorum çünkü bu işlerin içinde değilim. Uygun diyorsan mesaj at onunla görüşüp bilgi veririm.
Af buyur hocam?
30 lira. Pardon öhö.
Boğazıma kelimeleriniz kaçtıda pardon.
Düğünlerde tek poz 3-5 lira iken, fotoğrafçılarda tek bir resim 5-10 liraykan 30 lira derken? Çok çok çok abartılmış bir fiyat. 12 mgpx fotoğraf makinesi var zaten ancak nikon ve canon tarzı fotoğraf makineleri daha sağlam çekiyor o bakımdan araştırma yapıyoruz zaten.
Siz selam söyleyin ama teşekkürlerimide iletin. İhtiyaç yoktur. O fiyatların biraz üstüne günlük kiralamalar oluyor zaten.