Konu
İzmir Buluşması
18-10-2012, 20:26:32
#3
xFactoria
yaz beni listeye bakalım
Edit.Yada yazmayın sonradan katılacağım belki yakalayamayabilirim sizi 1.30 da çıkıyorum dersaneden oraya gelinceye kadar kaç olur kim bilir.