Konu
Otomotik Toplu Mesaj Gönderme | ÜCRETSİZ!
18-10-2012, 20:17:02
#3
SonKralice
Üyeliği durduruldu
ben sadece msn plusta komut ile toplu mesaj göndermeyi biliyordum, onun icin de tüm pencereler acik olmasi gerekiyordu
bu iyimis zaten denedin oldu^^