SPK kanun dışına çıktığını gördüğünde zaten onaylamaz. Böyle birşeye riske girmez niye girsin.
Hocam,
14-15 yildan beri hisse senedi alir satarim, SPK'nin kanunlari falan pek taktigi yok.
Daha 3-4 sene once GS borsada dolandiricilik yapti, adamlarin sesi cikmadi. GS zarar eden sirketle, kar edeni birlestirip, yatirimciyi zarara soktu, hatta Soros dava falan acti, devlet Soros'un zararini dolayli sekilde odedi, kucuk yatirimciya patladi. Bu dedigim olay 3-4 sene once Adnan Polat zamanindayd. SPKyi dagit, onun yerine tefecileri derneklestir, onlar daha namuslu ve memleketin isine gelecek kararlar verirler. Bizim memlekette malesef guclulerin kanunu vardir.
GSnin hisse senedi satisi olayini hic bilmiyorum, ama GS hisse satmadan once borsaya bildirmek zorundadir, buyuk ihtimallede bildirmistir, yani o konudan bisey cikmaz. Ama bedelli sermaye artirimi yontemleri kafadan nitelikli dolandiricilik. Ben boyle sermaya artirimini birak Turkiyeyi, dunyanin hicbir yerinde gormedim. GSnin yaptigini biri bu forumda yapsa, millet adamin evini basar.

O davadanda bisey cikmaz, normal bir ulkede SPK o bedelli sermaye artirimini kabul etmez, universiteden yeni mezun ampul yada bademleri SPK'ya kurulun uyesi olarak bile aliyorlar artik, yani kilifina uydurduktan sonra her turlu nitelikli dolandiricilik serbest. Unal Aysal bu islerde ordinaryus profesor seviyesinde, davayi acan avukat bosuna kasiyor, Unal Aysal'a bisey yapamazlar. Unal Aysal bugun bu foruma uye olsun, webmasterlik isine baslasin, 1 sene icinde en azindan 10 kisi Unal Aysal beni optu, banlansin diye konu acilir.
Adamlara 600 milyon masraf edip stad yaptilar, o dolandiricilik olmuyor, bu mu dolandiricilik olacak allah askina....

Lutfen simdi fanatik GSliler kalkip, mecidiyekoydeki araziyi verdik muhabbeti yapmasinlar, orasi zaten kiralikti, sizin degil, ha sizin olsa bile 200 milyon civarinda komple tekel fabrikasinin arazisiyle beraber satildi. Yani nerden baksan vatandasa patladi olay....