2 hafta once transfer ticketi atmistim ama ne oldu dersiniz 2 haftadir olan biten yok alttarafi sirket ici tasima olacak. simdi ne oldu dersiniz ? arkadas mesaj atti siteleri kapali diye. biri bu konuda yardimci olabilir mi? aktifdomain ne zaman acilacak