minoxidil kullandım bana pek fayda etmedi ama hairman varmış ona iyi diyorlar karar veremedim tam yan etkisi yok dediler ama insan tedirgin oluyor eğer kullanan varsa faydası olup olmadığını yazarsa sevinirim.