Geçen arkadaş bi dilimini yemedi. Buzdolabına koydu - buzdolabı bildiğin buz yapıyor o derece iyi - öğleyin buzdolabından kokular geldi. Yenecek gibi değildi yani.
Hocam buzdolabı poşetine koymuş mu o arkadaş? Buz dolabı poşetine koyup biraz beklettikten sonra (buzu çözüldükten) yemesi daha doğru olurdu sanırım.
Bir de acaba bu kupon ayın 15'inden sonra geçersiz mi olacak?