tugberk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen arkadaş bi dilimini yemedi. Buzdolabına koydu - buzdolabı bildiğin buz yapıyor o derece iyi - öğleyin buzdolabından kokular geldi. Yenecek gibi değildi yani.
Hocam buzdolabı poşetine koymuş mu o arkadaş? Buz dolabı poşetine koyup biraz beklettikten sonra (buzu çözüldükten) yemesi daha doğru olurdu sanırım.


Bir de acaba bu kupon ayın 15'inden sonra geçersiz mi olacak?