istanbleu; adlı üyeden alıntı:
hayırlı işler mesut hocam sizinle bir defa ticaret yapmak nasip oldu gerçekten özü sözü bir insansınız.
Düşünceleriniz için teşekkür ederim.

İyi forumlar...