cpu usage nasıl %0 oldu ? meraktan sordum baltalamakdan deil sazanlar atlamasın soruma
işletim sistemin de kernel düzenlemesi yapıldı sunucu performansi düzenlendi ve işletim sisteminde gereksiz modüller kaldırıldı. şu da var ara cpu kullanımı %10 lara kadar çıkabilmekte.
Hocam tebrik ederim.
3300 FPS gayet başarılı bir seviyede.
Şu server da mermiler ne gider bea ...
Teşekkürler.
Görmenizi tavisiye ederim