dünya firması olduğu için. türk şirketleri hala şark kurnazlığı peşinde. bir transfer kodu alana kadar o kadar uğraştırıyorlar ki. teknik destekleri o kadar iyi değil. ayrıca benim başıma da tescilet.net miydi neydi isimli firmada başıma gelen olay firmanın kapanması ve adamlara ulaşamamam. önemli 1 domainim vardı ve düşmesini beklemek zorunda kaldım ki allahtan sadece benim için önemli bir domaindi. yoksa geri alamazdım belki de.

her zaman için her şirketin batma ihtimali var ama dünya geneli şirketler tabi ki daha sağlamdır. ha belki iyi türk şirketleri de vardır ama benim artık türk şirketleriyle işim olmaz kolay kolay.