Konu
Dikey geçiş ile Lisans tamamlama? Sizce hangi bölüm tercih etmeliyim
10-10-2012, 11:49:01
#2
ByMaDaK
WebServisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fotokopi çektirdim, orjinaliyle karşılaştırdı orjinalini geri verdi, fotokopisi onlarda kaldı
Bende öyle yapacağım da gene de sormak istedim.