hocam önemli olan mezun fazlalığı değil iibf de.
özel sektörde fazla maaş istiyorsanız kendinizi çok iyi geliştirmeniz gerekiyor.
ben devlet istiyorum diyorsanız işletme okuyorum ben mesela,
kpss den 79 üstü bir puanla çok iyi yerlere girilebilir. Tabi almak kolay değil o puanı.
Bende dahil çevremde gördüğüm kim varsa hep devlette çalışmak istiyor. Gçen gün r10'da birisi vardı Allahıma şükürler olsun memur olmadım demişti hayatımda sadece o kişiyi duydum memur olmadığına sevinen...
Benim parada pulda gözüm yok. Garanti para az ama garanti olsun, param yattı yatmadı derdi de olmasın, mesele bundan ibaret.