kosgeb ile 3 aylık mı bir eğitim alıyorsunuz ve projeniz neyse onu evraklar halinde dökerek ticaret odalarındaki kosgeb lere başvuru yapıyorsunuz size bilgi veriyorlar eger projeniz olumlu olursa sizi arayıp eğitim almaya kurs a başlıyorsunuz girişimcilik kursu bitirme belgenizi aldıkdan sonra ofis araç gereç masa sandaliye koltuk dolap herşeyi siz alıyorsunuz faturasını kosgeb götürüyorsunuz daha sonra banka hesabına ettiğiniz masrafların %60 yatıyor yani 100 tl den 60 tl sini karşılıyorlar....

Not : proje sahibi eğer bayan olursa eğitimi bayan olduğu için %70 karşılamaktadır

erkekler için %60
bayanlar için %70 ödeme yapıyorlar

bir yada iki yıl gibi çalışan eleman maaşından tutun ssk sına kadar onlar tarafından ödenmektedir elektrik su kira vs ödemelerini yapıyorlar

alması biraz teferuatlı aklımda kalan suanlık bunlar