arkadaşlar çok güzel bir ihzmet veriyorsunuz .. .teşekkür ederiz ancak üye girişi şartı çok kötü oluyor. ben ve benim gibi birçok kişi böyle üye girişi ya da mail isteyen yaklaşımlara tepki olarak sitelere de girmiyoruz. bu şekilde devam ederseniz ben artık bu siteye hiç girmeyeceğim. e-ticaret siteleri bile üyelik istemeyen konsptlere geçtiler...
Forumu biraz detaylı incelerseniz
bu kategoride düşecek domainleri görüntülemek için üyelik şartı olmadığını göreceksiniz.
Sadece bugün düşecek domainleri görüntülemek için
Bugün Düşecek Domainler kategorimizde üyelik şartı var.
O da düşecek domainlerin aynı gün içerisinde arama motorlarında listelenmesini istemeyişimiz ve giriş yapan kişi sayısına göre takipçi kitlemizin istatistiklerini oluşturmamızdan kaynaklı.
Bu webmaster forumundaki herkesin paylaşımlarımızda hiçbir art niyet veya çıkar gözetmediğimizi ve üye girişi yapmanızın bize 1 kuruş getirisinin olmadığını anlayabilecek bilgi birikimine sahip olduğunu varsayıyoruz.
Herhangi bir endişe veya güvensizlik yaşıyorsanız; zorlama yapmadığımızı tekrar hatırlatmak istiyorum.
İyi forumlar.