moderatör arkadaş işlem yapması için konuyu report ediyorum.
bizi takmayan kişi moderatör kardeşimizi takar umarım diyeceğim ki moderatörün mesajını takmamış olduğunu görmekteyiz.

Kesinlikle paramın iade edilmesini istiyorum. 6 lira verdim 6 lirayı lütfen 6 adet ekmek alıp bakkala bırakın, ilk gelen 6 kişiye veya durumu olmayan bilindik birilerine hediye edin yoksa hakkım haram olsun. kusura bakmayın. bu saatten sonra banada çıksa istemiyorum. 6 lira verdim o 6 liranın ihtiyacı olan birine 6 ekmek yada döner+ayran yedirmenizi rica ediyorum. karnını doyurun lütfen yada süt-salam alarak gazete kağıdı üstüne koyun dışlanmış sokak hayvanlarımız yesin içsinler. aksi halde haram ediyorum.