AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
henüz başlamadı 30 ekimde başlayacak okul da kayıta gittiğimde şahsen pek birşey beklemiyordum ama güzel memleket çıktı hocam . yaşamadığım için tam detaylı bilgi veremem ama hep birlikte göreceğiz hocam .
Evet, öyleymiş 30ekim dediler bnde iyi dedim. O tarihe kadar arapça kursu varmış ona gideceğim belki muafiyet sınavlarını veririm dersten muaf olurum Bida bida dönemem memlekete