Bende çok terliyorum.Hatta bir keresinde bir arkadaşı baya bi bekledim , sonunda geldi yolda yürürken yagmur başlayacak sandım bir kaç damla geldi üstüme meğerse saçlarımdan gelen ter miş

.Genelde çok terliyorum sıkıntı, stres yaptığımda. Yakın zamanda bende gideceğim doktora.