Arkadaşlar rdp güzeldir hastır ama 2 kişi diyelim convert işlem yaptı..rdp bunu bölmüyor yani rezerve denilen bir mantık yoktur..o an rdp kasar..bunu bir bilgisayarı paylaştırmak gibi düşünün...o an task manager da o kadar çok dosya açılır ki hepsi bir anda hafızada yer kaplar..birkaçı aynı işi yapsa sistemde tıkanmalar olur..
vps vds farkı ise rezerve ram sabittir size aittir o..işlemci hızıda size aittir..ama burası ortakdır..bir makine alıp istediğiniz gibi böyle bir sistem kurabilirim..hiç sorun değil ama işte kullanıma yogunluga bağlı herşey..
kısaca tek fark birinde havuz var diğerinde rezervasyon yaptırıyorsunuz size ait oluyor..