Arkadaşlar bu postumdan hemen sonra Google Webmaster araçlarından İngilizce bir şikayet dilekçesi yazdım. Değerlendireceğiz diye mesaj atmışlar ama site infosu halen yok:@ gelişme olursa buradan aktaracam sizlere
Gelen mesajı robot gönderiyor değerlendirme işlemi 1-2 hafta sürer, hemen info gelmez yani