Konu
Fenerbahçe - Beşiktaş maçı sonrası profilinize avatar uygulaması :)))
06-10-2012, 14:55:08
#2
sinyalsiz
Beni yazma. Fenerbahçe 'yi 1 günlük sevmem ben. Yenilsek de rakibin amblemini falan yayınlamam yine fenerbahçe yayınlarım ancak fener yenerse beşiktaşlılar
quaresma
resmini yayınlasın bence.