Beni yazma. Fenerbahçe 'yi 1 günlük sevmem ben. Yenilsek de rakibin amblemini falan yayınlamam yine fenerbahçe yayınlarım ancak fener yenerse beşiktaşlılar quaresma resmini yayınlasın bence.