Arkadaşlar daha neyi tartışıoruz ki?daha 60 üye var sorun yok hatta konu kitlenebilir bile bence.boşuna konuyu yukarılara taşımanın lüzümü yok.yarışma bitti ve kimse kazanamdadı; şahsi görüşüm: