Kendi iç ülkendeki sorunlar yerine gidip ABD yardakçısı gibi başkalarının ülkelerindeki sorunlara el atmaya kalkarsan böyle olur. Neden Suriye'li mualifler diğer ülkelere hiç sığınmadı?
Daha önce, veritabanı geri alınmadan önce bir yorum yapmıştım. Tekrar yazayım. ABD, George Bush zamanında Irak'a direk saldırdı ve kendi ülkesinde bile isyanlar çıkmaya başladı (yanlış yapıldığına, masum insanların öldüğüne inanan insanlar tarafından ayaklanma oldu). ABD'nin amacı belliydi, petrol rezervlerini ele geçirmek için sözde özgürlük adı altında Irak'a girdi. Ancak Obama daha temkinli ve geçmişten ders almış bir şekilde "maşa kullanki elin yanmasın" mantığıyla ilerledi. Maşa kim oldu dersiniz? Bizim hükümet ne zamandan beri komşu ülkelerin iç işlerine karışmaya başladı? Tabiki Obama başkan olduğunda. Yani anlayacağınız şuanda Türkiye maşadır. Hiç masum insanlar ölüyor, şöyle oluyor böyle oluyor demesin. Bizim ülkemizdeki belayı başımızdan atmadan, kanayan yarayı tedavi etmeden kimseye faydan olmaz.